terug uit de amazone en bijna naar huis - Reisverslag uit Lima, Peru van Esther / Michel Veenschoten / Breevoort - WaarBenJij.nu terug uit de amazone en bijna naar huis - Reisverslag uit Lima, Peru van Esther / Michel Veenschoten / Breevoort - WaarBenJij.nu

terug uit de amazone en bijna naar huis

Door: Michel/esther

Blijf op de hoogte en volg Esther / Michel

15 April 2008 | Peru, Lima

vanochtend terug gevlogen uit het nationaalpark tambopata(wat een onderdeel is van het amazone gebied)
erug indrukwekkend allemaal,veel vogels gezien,capibara,aapjes,kaaimannen,piranja.en geslapen in houtenlodges,heel mooi,alleen heel erug vochtig(95%)en warm(30c).eerste avond een nachtwandeling gemaakt.veel spinnen gezien en andere nachtbeesjes,de tweede avond wezen kaaiman spotten in de boot.eigenlijk was het te kort,we hadden langer willen blijven.maar toch ook wel weer lekker om morgen naar huis te gaan:) vanavond met de groep de laatste keer uit eten. en morgen nog wat rondhangen in lima en dan op de plain,in 11 uur naar huus HEERLIJK!

• 14 April 2008 - 23:16

Esther:

lotte en boaz we komen naar huis :)

• 15 April 2008 - 06:36

Stef:

Mooie reis hebben jullie gehad, zeg. Goeie terugreis

• 15 April 2008 - 06:55

Peter:

Van wat ik allemaal gelezen heb, hebben jullie het goed naar de zin gehad.
    Goeie vlucht terug naar het toch iets minder warme NL.

• 15 April 2008 - 08:12

Hannie:

ik ben blij dat jullie weer thuis komen,lotte en boaz ook.

• 16 April 2008 - 11:20

Alma: