Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Esther / Michel Veenschoten / Breevoort - WaarBenJij.nu Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Esther / Michel Veenschoten / Breevoort - WaarBenJij.nu

Cusco

Door: Michel/esther

Blijf op de hoogte en volg Esther / Michel

06 April 2008 | Peru, Cusco

Na een 7 uur lange busrit met mooi uitzicht aangekomen in Cusco. Dit is echt een grotere stad dat leeft op toerisme. Morgen wat inca sites bekijken en rustig aandoen! We moeten ons voorbereiden op inca trail van vier dagen...

  • 06 April 2008 - 09:15

    Hannie:

    toevallig heb ik gisteren ook nog een site bezocht over de inca trail.
    dit kwam omdat ik pa had gesproken en volgens hem waren het geen incas maar andere indianen die daar geleeft hadden.
    dus twijfelde ik,(ik had niet hoeven twijfelen).
    maar genoeg over mij.
    ik neem aan dat er tijdens de trail geen
    berichtjes komen,hoor wel weer van jullie na de klim en klauter tocht.
    heel veel plezier en heel veel succes.

    PS- hoe gaat het met het andere eten en de stoelgang.

  • 06 April 2008 - 14:21

    Esther:

    het eten is prima,alleen zijn we allebei al sinds de eerste dag aan de sjees.
    dus ergens toch een bacterie op gelopen.
    hopenlijkl is het iets minder als we op de trail zijn ,daar zijn namelijk niet zoveel toiletten

    tot over 4 dagen
    greets esther en michel

  • 09 April 2008 - 01:24

    Hoven:

    Dat wordt weer lekker een avondje foto's kijken bij Michel & Esther op de bank. Nog veel plezier en geniet van jullie vakantie!!

    Groetjes Michel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Peru
http://www.gapadventures.com/tour/phpt

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2009

Terug

22 Mei 2009

Amman

11 Mei 2009

Luxor

14 Juli 2008

Al lang weer terug...

12 Juli 2008

Rome
Esther / Michel

Peru http://www.gapadventures.com/tour/phpt

Actief sinds 21 Maart 2008
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 9795

Voorgaande reizen:

25 Maart 2008 - 15 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: