naar de jungle - Reisverslag uit Cusco, Peru van Esther / Michel Veenschoten / Breevoort - WaarBenJij.nu naar de jungle - Reisverslag uit Cusco, Peru van Esther / Michel Veenschoten / Breevoort - WaarBenJij.nu

naar de jungle

Door: Michel/esther

Blijf op de hoogte en volg Esther / Michel

12 April 2008 | Peru, Cusco

vanochtend vertrekt onze binnelandse vlucht naar puerto maldonado,vanuit daar met de kano naar de junglelodge.
waar ze geen elektriciteit hebben.
dus ook geen internet,dus we zijn weer een paar dagen van de radar.
na de jungle,door naar lima en vervolgens naar huis.

  • 12 April 2008 - 13:31

    Esther:

    michel en ik zijn allebei nog aan de sjees en ook allebei,een dag zo ziek geweest dat we over moesten geven.
    maar het eten blijft er nu weer in zitten.het zal allemaal wel weer normaal worden als we thuis zijn.

  • 12 April 2008 - 14:01

    Hannie:

    als jullie dit nog lezen voor jullie naar de jungle gaan veel plezier,
    zo niet hoe hebben jullie het gehad.
    ik hoop dat de darmen zich inderdaad weer normaal gaan gedragen als jullie weer terug zijn.
    ik vind het voor mijzelf niet erg dat jullie vacantie er bijna opzit ik mis jullie toch wel een beetje.
    veel plezier en tot de volgende ronde.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Peru
http://www.gapadventures.com/tour/phpt

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2009

Terug

22 Mei 2009

Amman

11 Mei 2009

Luxor

14 Juli 2008

Al lang weer terug...

12 Juli 2008

Rome
Esther / Michel

Peru http://www.gapadventures.com/tour/phpt

Actief sinds 21 Maart 2008
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 9797

Voorgaande reizen:

25 Maart 2008 - 15 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: