terug van de incatrail! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Esther / Michel Veenschoten / Breevoort - WaarBenJij.nu terug van de incatrail! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Esther / Michel Veenschoten / Breevoort - WaarBenJij.nu

terug van de incatrail!

Door: Michel/esther

Blijf op de hoogte en volg Esther / Michel

11 April 2008 | Peru, Cusco

we hebben het gehaald! we survived the incatrail!geweldig mooie tocht ,die inderdaad op sommige momenten best zwaar is.maar natuurlijk lang niet zo zwaar als we met onze eigen bepakking hadden moeten lopen. onze groep bestond uit 15 toeristen + 19 porters(die hebben alles gedragen de tenten het eten, klapstoeltjes,onze bagage)2 koks en twee gidsen.dus het was best een beetje luxe.
die porters rennen met 20 kilo op hun rug over het pad heen.is echt niet te geloven.
de laatste dag van de trail om 4 uur opgestaan,om optijd bij het laatste checkpoint aan te komen.
om vervolgens het laatste stuk naar de zonnepoort van machupichu te lopen.
waar wij werden beloond met een spectaculair uitzicht op machupichu!toen nog de laatste duizend meter omlaag en we waren bij ons einddoel.een rondleiding gehad van onze gids.om vervolgens s,middags in de hotsprings te dobberen voor onze spieren. daarna op de trein(mooie rit door de bergen)en vervolgens met de bus weer aangekomen in cusco waar we vandaag een rustdag hebben,en die hebben we nodig.maar niet te lang want vanmiddag gaan we op de quad rijden.

• 11 April 2008 - 14:50

Peter:

Gelukkig....niet in ravijnen oid gevallen ;-)
    Maar eh....met de trein terug? Dat stukkie toch ook terug kunnen lopen...deden de Inca's ook.

• 11 April 2008 - 14:53

Stef:

dat buikje heb je er nu wel afgelopen zeker, michel...

• 11 April 2008 - 16:49

Hannie:

blij te horen dat het allemaal goed is gegaan.
    ook vind ik het wel weer prettig om van jullie te horen na zoveel dagen stilte.
    is het met de darmen al wat beter of zijn jullie nog steeds aan de sjees.
    hoop voor jullie dat het wat beter gaat.
    hier gaat het nog steeds goed met de beestjes,nou,nog even genieten van jullie vakantie die duurt voor jullie helaas niet zo lang meer.
    geniet er van tot de volgende ronde.