naar Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Esther / Michel Veenschoten / Breevoort - WaarBenJij.nu naar Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Esther / Michel Veenschoten / Breevoort - WaarBenJij.nu

naar Arequipa

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Esther / Michel

30 Maart 2008 | Peru, Arequipa

11uur 50
Vanacht van 12 uur s nachts tot 9 uur vanochtend in de bus geslapen. Deze was aardig ruim dus heb nog een aantal uren kunnen slapen.
We zitten nu op 2200 meter en komende dagen gaan we naar 4000 meter.
Vanmiddag de stad van Arequipa in (na Lima de grootste stad). Jesus, onze gids, die goed engels spreekt houdt ons wel bezig.
Temperatuur is hier een stuk aangenamer,graad of 25.

Hotel Corregidor in Arequipa GPS S16 gr 23.854 W071 gr 31.775 (op een of andere manier wijken de coordinaten behoorlijk af)

Foto´s plaatsen wordt lastig zonder usb kabel (vergeten).Misschien kan ik er nog wel eentje lenen.

@MiB....USB-kabel vergeten....goeie voorbereiding LOL

He, je zou hier een geocache kunnen neerleggen. In de wijde omtrek is er nix te vinden aan caches. Gat in de markt so to speak.

@MiB....USB-kabel vergeten....goeie voorbereiding LOL

Peter:

Grappig...een -R van de pagina doet een repost van de gegevens --> dubbele entry. Sorry.

• 30 Maart 2008 - 18:47

Hannie:

jammer van de kabel.
    maar we zien de foto`s zowiezo als jullie weer terug zijn.
    en het weer daar bij jullie daar zijn wij best een beetje jaloers op, het is hier prut weer(veel regen).
    met de poesies gaat het steeds beter,
    (ging al goed)lotte eet ook goed en boaz heeft vandaag kennis gemaakt met een vol bad,wat gelukkig alleen maar een paar natte poten op heeft geleverd,hij vond het een erg bijzondere ervaring.

• 31 Maart 2008 - 15:23

Casper:

Het document is verzonden, zie je mailbox

• 31 Maart 2008 - 17:50

Anthonie:

He nog veel plezier he, geniet er maar van, wij zweten hier ook hoor, maar dan op het WERK!
    hahaha
    Anthonie